Tuesday, November 24, 2009

Aku Mau Terjun Bangunan


Aku mula marasakan diriku kadang kala berada di suatu tahap tidak normal. Bahkan bukan disebabkan gila atau tidak waras tapi aku sendiri pun tidak paham kenapa, mengapa dan aku sendiri tertanya-tanya kenapakah dan haruskah perasaan ini harus wujud.Wujud disebabkan kehidupan ku yang aku rase bagai mau panjat menara klcc dan terus terjun sambil diperhatikan oleh orang ramai yang sentiasa memberi perhatian . Muka ku yang comel nie terpampangla di ruang-ruang khabar dan diikuti dengan tersiarnya di Buletin Utama pada jam 9 malam..Famouskan masa tu....

Point sebenarnya aku bukan nak cite pasal bunuh diri.Tapi hati aku mengimpikan kenikmatan terjun bangunan. Aku tahu bukan semua orang ade keinginan macam aku ni.Hanya manusia istimewa yang dapat berfikir seperti aku ni..(aku bukan OKU ok!!!..).Bangunan2 tinggi seperti KLCC, Kl tower, Menara Telekom menjanjikan satu pengalaman manis seandainya aku dapat terjun dari bangunan itu..Kepada orang di luar sana aku berharap korang semua hormati la niat ku ini..Niat suci dari seorang penerjun bangunan...

Aku mau terjun!! Aku mau terjun!!..

No comments:

Post a Comment