Wednesday, November 4, 2009

HALF DAY

aku dalam gelodak emosi yang boleh aku kira sebagai KETERLALUAN...tapi sejauh mana keterlaluan aku...xde sape pun tahu even awek aku sendiri...emosi KEterlaluan aku ini boleh didefiniskan sbagai poyo..poyo kah aku ini...itu persoalan nye..

Ada beberapa perkara, ungkapan ayat dan situasi dalam setiap aktiviti seharian yang susah dirungkaikan...TAPI emosi keterlaluan aku pada ari ni..memang jarang berlaku sekali....emosi yang aku selalu timbul pada malam minggu emosi kesedihan..6 kali kalah dlm 7 perlawanan..imagine la sendiri...

tapi kali ini berbeda sekian lama aku xdpt merasai emosi seperti nie...susah nak dpt walaupun aku bekerja 5 hari seminggu..dari pukul 8.30 pagi hingga 5.30 petang...(bos mcm pukimak)..itu aku dapat luahkan..tapi bukan di depan bos aku ketika membebel..tapi dalam hati setelah melangkah keluar dari biliknya...argh..tension aku..nak cite pasal emosi lain..emosi ni yang keluar...mmg betul2 beremosi aku ni..

.......................

aku dpat HALF DAY ari nie...bayangkan emosi keterlaluan yang aku rasai skrang ini??...

No comments:

Post a Comment