Friday, April 16, 2010

Maafkan aku

Hujan turun membasahi bumi di kala awal pagi hari.Bertemankan hujan,aku bermain dengan perasaan sendiri.Banyak peristiwa telah berlaku 2-3 hari ini. Tapi perasaaa bersalah menghantui diri. Walaupun ia hanya sekadar gurauan tapi hakikatnya jiwa dia telah tersentuh. Aku cuba membawa perasaan aku ke dalam diri dia. Aku dapat merasakan setiap perbuatan yang aku telah aku lakukan amat pedih bagi dia. Ya Allah,ape telah hambamu lakukan, sedangkan selama ini aku lah yang memberi dorongan dan nasihat ke atas dia kini aku yang melukakan hatinya.

Aku telah mengecewakan hati seorang insan, insan yang selama ini menemani aku. Maafkan aku wahai kawan, Aku sepatutnya tidak bertindak sebegitu.Aku malu dengan ape yang aku lakukan.Kalau ia sudah ketetapan,aku rela membiarkan engkau pergi......

No comments:

Post a Comment