Monday, December 21, 2009

:)

kate org kalau nak mencari jodoh tu kena la usaha. Korang mesti penah tgk Motto Yang selalu ade di perpustkaan sekolah korang "USAHA TANGGA KEJAYAAN" .Betul beb..semua ni kena ade usaha..kalau xde usaha dan tawakal semua xkan menjadi.Syabas beb..wa caya sama lu

Dulu aku penahkan post satu cerita berkenaan kisah seorang pemuda yang menagih cinta sucinya.hahahaahahaha.Aku dengar dia nak kawin dah.Betul ke?mcm xcaya je..hahaha.Dahla dulu penah kencing satu sekolah ckp nak kawin kat hotel.Pisang xkan berbuah dua kali beb.Kali ni aku masih was2 dengan niat mu itu.

Walaubagaimanapun benda yang baik xelok di buat main.Tuham murka beb.Aku berharap kali ni keputusan yang digunakan melalui akal bukan dengan nafsu semata2.Bukan senang nak mendirikan masjid.

Aku pun xtau nak tulis ape dah..xde idea..mcm bangang pun rase ade...

P/s: kepada soseorang..azam tahun baru ko kena cari awek dowh..kalau tak penyakit keturunan

No comments:

Post a Comment