Thursday, July 22, 2010

Pertemuan yang singkat

Dup Dap Dup Dap...hati yang masih resah membayangkan apa akan berlaku selapas ini. Tidak dapat dibayangkan betapa terkongkongnya kata-kata apabila bertentang mata.. Hati ini masih rindu dan sayang akan dirinya yang sememangnya bukan dapat ku miliki selamanya. Entah mengapa jiwa dan perasaan ini jadi tidak menentu. Sejujur aku mengatakan aku mungkin tidak bersama dengan dirinya. Aku juga mengakui jiwa dia masih lagi sayang kat aku. Begitu juga aku yang tidak dapat menyembunyikan perasaan sayang kepadanya.

Selama 4 jam aku menunggu. Aku harungi dengan masa yang begitu lama dengan perasaan yang tidak menentu. Perasaan yang harus aku luahkan segalanya. Aku perlu membuat perhitungan dengan si dia. Perhitungan yang melibatkan jiwa dan perasaan. Aku tahu ia amat sukar untuk diluahkan tapi aku perlu..........................

Masa yang ditunggu sudah tiba. Aku perlu kuatkan kata-kata dan pendirian ku ini. Hasil yang aku harapkan semestilah positif.Aku perlukan persiapkan diri untuk menerima ketentuan yang aku rase amat pedih aku terima.

OH..xsampai lima minit. .Apa kes?..Nak mukadimah pun xsempat..Aish...urusan hati terpaksa ditangguhkan. Aku perlu sedikit ruang untuk meneruskan kata-kata. Aku harap engkau sanggup menunggu ape yang hendak aku sampaikan ini. AKu harap si Dia setia menanti ape yang ingin ku sampaikan ini...tunggu!!!

No comments:

Post a Comment